Total Pageviews

Wednesday, October 13, 2010

Dapat Orang Baru.

Ini gambar raya 2010, kami berlima mengambil gambar untuk kenangan kami sekeluarga..
Rasanya tidak sabar-sabar untuk aku menunggu kelahiran orang baru pada october ini. Maklumlah sudah enam ( 6 ) tahun menunggu cahaya mata...tahun ni baru dapat rezeki, berkat doa siang malam...akhirnya Allah makbulkan doaku..

Jangka bersalin pada awal bulan, agak-agak pada 5 oktober. Ditolak, dicampur tak sampai satu bulan pun aku akan menyambut kelahiran anakku yang ke - 4. Dip,..dap...dip...dup..berdebar-debar rasa jant.....ku..
Pada 22 oktober 2010, jam tangan pukul 10:39 malam isteriku selamat melahirkan anak. Keadaan isteri dan anakku semuanya sihat tapi isteriku masih rasa kebas-kebas, maklumlah tak pernah rasa bersalin dalam keadaan operation...biasanya normal...
Cantik tak anakku..Beratnya 3.32 kilogram dan Nur Najibah Salihah diberi namanya...Aku bersyukur kepada Allah kerana keduanya selamat...sekarang aku dah dapat empat orang perempuan...jadi aku akan beusaha lagi untuk mendapat anak lelaki pula,..


4 comments:

musha said...

Mi..blm lagi 22 October 2010,dah dapat anak..hihihi...22/10/2010 atau 22/09/2010???????????

Zaijue said...

ye,la tersalah taip da.Tu la asik ingat gaji masuk 22/10/10 aje..sampai tarikh anak bersalin pun bole lupa daaaa..apo-apo terima kasih...

Shahayu said...

tu ar kak sha... ingat tersalah baca gak tadi.... rupa memang salah ye... heheh excited sangat la tu.. tu yang dip dap dip dap jant... hehe heheh heh

mama said...

hahahaha..lawak la zaimi ni....